Niet ieder administratiekantoor is hetzelfde. Door de onderstaande 7 onderscheidende punten geven wij u graag een aantal goede redenen om te kiezen voor Danhof Finance.

1. De klant staat centraal

Jouw wensen zijn ons uitgangspunt. Wanneer je ons een vraag stuurt reageren wij in 99% van de gevallen nog dezelfde dag. In alle andere gevallen zo spoedig mogelijk. Misschien kunnen wij je vraag niet dezelfde dag beantwoorden, omdat wij daarvoor eerst iets voor je moet uitzoeken of verwerken, maar ook dan krijg je in ieder geval antwoord dat we ermee bezig zijn en wanneer je terugkoppeling kunt verwachten.

Snelle service betekend ook dat wij niet onnodig jouw aangifte uitstellen, maar deze zo snel mogelijk verwerken. Voor de ondernemers die dit willen maken wij graag gebruik van de uitstelregeling voor het doen van aangiftes.

Heel normaal toch?

2 Afspraak is afspraak

Voor onze klanten willen wij graag een betrouwbare business partner zijn. Vertrouwen is daarom voor ons heel belangrijk. Dit bereiken in de eerste plaats door onze afspraken na te komen. Daarnaast hanteren wij een vast maandtarief zodat jij aan het einde van het jaar niet verrast wordt door een aanvullende factuur. Mochten wij toch aanvullende werkzaamheden moeten verrichten, dan ontvang je van ons vooraf een prijsopgave.

3 Sociaal administratiekantoor

Als sociaal boekhoudkantoor willen we graag ondernemers ondersteunen, ook als het even niet zo lekker loopt. Dit doen wij onder andere middels onze schuldhulp werkzaamheden.

Wanneer een van onze klanten het even zwaar heeft, denken wij graag mee aan een oplossing. Soms betekend dit dat we tijdelijk wat minder in rekening brengen of juist wat meer werkzaamheden uitvoeren.

Daarnaast ondersteunen wij een aantal goede doelen door ieder kwartaal een kleine bijdrage te doneren.

4 Flexibel

Als er een ding zeker is in het leven is het wel dat er altijd dingen veranderen. Waarom zou dit voor een onderneming dan anders zijn? Daarom kun je bij ons je abonnement altijd aanpassen wanneer dit beter bij jouw onderneming past. Hoewel wij graag langdurige samenwerkingen met onze klanten aangaan hanteren wij hiervoor geen langdurige contracten. Ook wanneer je besluit om te stoppen dan kan dit met slechts een maand opzegtermijn.

5 Moderne tools

Als modern administratiekantoor maken wij graag gebruik van online boekhoudtools zoals E-boekhouden, Snelstart en Jortt. Wij gebruiken met name deze boekhoudpakketten omdat deze ook voor onze klanten gemakkelijk zijn in het gebruik. Daarnaast maakt dit het mogelijk dat we kunnen samenwerken in de boekhouding. Wanneer dit wenselijk is kun je hiermee als klant zoveel of zo weinig mogelijk zelf doen.

Naast online tools voor de boekhouding maken wij gebruik van moderne oplossingen voor het uitwisselen van bonnetjes en facturen. Op deze manier wordt alles veilig in de Cloud bewaard en hoef jij geen mappen vol papier meer bij ons te brengen.

6 De verbindende factor

Waar dat mogelijk is zorgen wij voor verbinding tussen onze klanten. Voor ons – en veel van onze klanten – voelt het fijn om zaken te doen met een ‘bekende’ collega ondernemer in de buurt. Hiervoor nemen wij actief stappen om dit mogelijk te maken.

7 Passie

Natuurlijk willen we allemaal graag geld verdienen met onze onderneming, maar wanneer je werkt vanuit passie gaat het om zoveel meer dan alleen maar geld. Wij zijn trots op ons werk en werken met passie aan jouw administratie. Daarom geven wij jou graag een extra beetje service waar dat kan, als teken van dank en om de relatie te versterken.

Zoekt u een betrokken administratiekantoor – twijfel niet langer en kies voor Danhof Finance!